Pokud
jste se rozhodli k nám objednat, je nejlépe učinit to telefonicky, příp.
mailem. Pokud telefon nebereme, zkoušejte to prosím znovu, případně napište stručnou
sms, ozveme se zpět. Pokud se přicházíte objednat osobně, zpravidla se Vám nemůžeme
věnovat, protože pracujeme s objednanými klienty.
Na prvním setkání se budeme především seznamovat s Vaším
problémem a životní situací. Někdy může být první konzultace také jedinou, tedy
může přinést uspokojivé řešení Vašeho problému. Často se ale stane, že bude
potřeba domluvit se na více setkáních či dlouhodobější spolupráci. V takovém
případě slouží první setkání také k tomu, abyste zvážili, zda s námi
chcete dále spolupracovat, zda jsme pro Vás ti, kterým chcete důvěřovat a
svěřovat třeba i velmi osobní záležitosti. Obvyklá frekvence setkávání bývá
v případě terapie jednou za 1-2 týdny, v případě spíš poradenské
spolupráce (např. konzultování Vašich starostí, práce s dětmi na nápravě
školních obtíží apod.) může být frekvence setkávání méně intenzivní (třeba 1x
za měsíc).
Pokud
k nám přicházíte s problematikou, která se týká dětí, považujeme za
potřebné nejprve mluvit s Vámi, rodiči, zpravidla tedy domlouváme první
konzultaci bez dítěte. Vnímáme totiž, že rodič může být nejdůležitějším zdrojem
a pomocníkem při zvládání obtíží dítěte. Při jakékoliv práci s dětmi
považujeme zapojení rodičů do spolupráce za klíčové pro řešení celé situace.
Na konzultaci přicházejte prosím maximálně s 5ti minutovým
předstihem, pokud přicházíte příliš brzy, rušíte klienty před Vámi zvoněním.
Dohodnuté termíny konzultací považujeme za závazné a toto očekáváme i od Vás. Pokud se nemůžete na domluvené setkání dostavit,
dejte nám prosím co nedříve vědět. Pokud setkání rušíte méně než 24 hodin před
jeho plánovanou realizací, budeme od Vás požadovat jeho úhradu v plné
výši.
Součástí naší profesní etiky je respekt a úcta k Vám klientům a
k Vašemu životnímu příběhu. Informace, které nám sdělujete, považujeme za
zcela důvěrné. Výjimkou z tohoto pravidla jsou buď situace, podléhající
oznamovací povinnosti, nebo supervize (konzultace s kolegy, které pomáhají
udržovat a zlepšovat kvalitu naší práce).
V případě potřeby poskytujeme rovněž konzultace po Skypu a telefonu.
Služby, které poskytujeme, nejsou hrazeny zdravotními pojišťovnami, naše služby si hradí klienti sami –
viz ceník.
K výhodám spolupráce s námi patří to, že máme relativně
krátké objednací lhůty, nemusíte uvádět své osobní údaje, nemáme povinnost vést
si o Vaší návštěvě dokumentaci. K návštěvě u nás nepotřebujete doporučení
lékaře ani kohokoliv jiného.